Advertorial: 6 bekende winkelproblemen opgelost

Advertorial: 6 bekende winkelproblemen opgelost

De retail is enorm in beweging. Webshops schieten als paddenstoelen uit de grond en snoepen omzetten af bij de fysieke winkels. De winkelbeleving moet nu geweldig zijn om klanten te binden. Dat begint bij enthousiaste werknemers en een optimale interne afstemming. Dat gaat in de praktijk vaak niet zo goed. In deze whitepaper beschrijven we 6 alledaagse problemen binnen de retail en hoe je ze oplost. Hieronder noemen we er alvast één.

Geen wij-gevoel
Winkelmedewerkers zijn vaak niet digitaal aangesloten bij het bedrijf. Zij krijgen berichten van het bedrijf vaak via hun privémail of per post. Dit schept geen wij-gevoel terwijl je juist eenheid wil uitstralen. Dit kan opgelost worden door betere communicatie richting de werknemers. Een eerste stap hierin is om ook het winkelpersoneel een e-mailadres van de zaak te geven. Hiermee installeren ze op hun eigen smartphone een bedrijfsapp waarmee ze met het hele bedrijf kunnen communiceren.
Wil je weten wat de rest van de oplossingen zijn en hoe je dit kan toepassen binnen jouw organisatie? Download dan de whitepaper “Versterk het retailmerk, begin bij winkelpersoneel” en ontdek hoe je jouw winkelpersoneel efficiënter laat werken.
 
Download de whitepaper

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in