Beerwulf experimenteert met fysieke winkel

Beerwulf experimenteert met fysieke winkel

Beerwulf heeft maandag een pop-up store geopend in de Londense wijk Shoreditch. Daarmee wil de Nederlandse speciaalbierwebwinkel consumenten de kans geven om ‘de webshop offline te beleven’.

De winkel bevindt zich in metrostation Old Street, een van de drukste stations van de stad. Bezoekers kunnen er bieren uit het assortiment proeven en direct bestellen. Daarnaast programmeert Beerwulf iedere avond proeverijen, meet en greets en biertalks van populaire brouwers uit het eigen assortiment. Beerwulf is van plan meer pop-up stores te openen in het Verenigd Koninkrijk en andere Europese landen.

De tijdelijke winkel blijft tot komende zaterdag geopend. Beerwulf wijst erop dat de grootste focus blijft liggen op de online activiteiten. De online bierverkoper komt uit de koker van Heineken en is sinds 2017 in de lucht. Beerwulf is naar eigen zeggen nu al een van de grootste online bierwinkels in Europa.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!