Marktplaats wil met fotoherkenning adverteren makkelijker maken

Marktplaats introduceert fotoherkenning voor advertenties. De fotoherkenning moet het voor adverteerders gemakkelijker maken om een goede advertentie te plaatsen, omdat ze hun advertentie kunnen vergelijken met die van anderen. De functionaliteit werkt alleen in de Marktplaats-app.

Als de adverteerder ook andere eigenschappen van het product toevoegt, zoals merk, model of materiaal, kan ook daarop vergeleken worden. Met het overzicht heeft de adverteerder direct zicht op hoe soortgelijke producten worden aangeboden. Zo is direct duidelijk wat een reële vraagprijs is en het helpt bij het bepalen van een goede titel en omschrijving. 

De functionaliteit werkt voor 28 productcategorieën. Indien er onvoldoende soortgelijke advertenties zijn worden er geen vergelijkbare advertenties getoond.  
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!