Nettorama zet stevig in op vers

Super Nettorama gaat inzetten op verse producten. “In koudwaar is het prijsgevecht afgelopen. Daar is een nieuwe status quo bereikt. Het gaat niet langer meer om een pak koffie. De versgroepen worden het nieuwe strijdtoneel”, zegt Nettorama-eigenaar Jaap Bastmeijer. Het omzetaandeel van vers binnen de keten is nu ruim 40 procent. Dit jaar moet dat toenemen tot 50 procent. Om deze stijging te bewerkstelligen, start Nettorama een actie onder het motto 'Vers op zijn best, prijzen op zijn laagst'. In de folders zullen meer versacties worden opgenomen en Nettorama breidt de versgroepen uit.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!