Het online kledingmerk Mr Marvis is in de toekomst wellicht ook in de fysieke winkel verkrijgbaar. Dat vertelt medeoprichter David Sipkens in een interview met RetailTrends. "We merken nu al dat mensen af en toe interesse hebben om het product te passen of te voelen."
Mr Marvis is nu uitsluitend online verkrijgbaar en verkoopt alleen via zijn eigen webshop. Maar Sipkens ziet wel voordelen in het openen van een fysieke store. "De winkel biedt ook een stuk merkbeleving", stelt Sipkens. "Eén ding is duidelijk, en dat is dat we direct-to-consumer zullen blijven." Mocht Mr Marvis ooit een eigen winkel openen, dan gaat het merk dat zelf doen, 'bijvoorbeeld door te beginnen met een flagshipstore in Amsterdam'.
Het kledingmerk bestaat sinds 2016 en ontwikkelde een korte broek met the ultimate fit in allerlei kleurtjes, die 365 dagen per jaar verkrijgbaar is. Inmiddels zijn de shorts in vijf landen verkrijgbaar en is het assortiment uitgebreid met een zwembroekenlijn. De ambitie is om 'uit te groeien tot het nummer één shortsmerk ter wereld'.
Reacties 0