Hoe Amsterdenim van rauwe jeans een geslepen diamant maakt

Van een stad een kledingmerk maken. Dat doet Amsterdenim dat, zoals de naam al doet vermoeden, Amsterdam als inspiratiebron en leidraad gebruikt voor zijn ruige en rauwe spijkerbroeken. Op het hoofdkantoor op de Spijkerkade – hoe kan het ook anders – spreekt RetailTrends met algemeen directeur Ewout Rameijer over de eerste brandstore van het merk, de verbindende rol van jeans en hoe je Amsterdam kunt gebruiken om een wereldmerk te worden.

Dit is een premium artikel

Maak kennis met RetailTrends!
Download hier kosteloos een uniek overzicht van RetailTrends, boordevol achtergrondverhalen, interviews en analyses.

Wil je onbeperkt lezen op ons platform en altijd op de hoogte zijn van de laatste trends in retail?
Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content. 

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!