Waarom Louis Vuitton nog altijd een van de duurste merken ter wereld is

Waarom Louis Vuitton nog altijd een van de duurste merken ter wereld is

Louis Vuitton behoort al zo'n tien jaar tot 's werelds absolute luxemerken. Het merk zegt nog nooit een uitverkoop te hebben gehouden en aan een echte limited Louis Vuitton-handtas kan maar zo een prijskaartje van vijftigduizend dollar hangen. Hoe kan het dat consumenten zulke bedragen neerleggen voor de producten van het Franse modehuis? Het antwoord hierop vind je in deze video van CNBC.

 

Louis Vuitton behoort al zo'n tien jaar tot 's werelds absolute luxemerken. Het merk zegt nog nooit een uitverkoop te hebben gehouden en aan een echte limited Louis Vuitton-handtas kan maar zo een prijskaartje van vijftigduizend dollar hangen. Hoe kan het dat consumenten zulke bedragen neerleggen voor de producten van het Franse modehuis? Het antwoord hierop vind je in deze video van CNBC.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!