Waterdrinker Group in Aalsmeer heeft zich van plantenhandelaar ontpopt tot retailpartner. Het bedrijf denkt mee met de klant en helpt hen groeien. Inmiddels is Waterdrinker uitgegroeid tot trendsetter in de branche, heeft ruim 7000 klanten in alle uithoeken van Europa en een jaaromzet van 150 miljoen euro.
Naast planten loopt het bedrijf ook vooruit op het gebeid van vazen, decoratie, keramiek en stijlconcepten. “Supermarkten en bouwmarkten willen zich onderscheiden. Wij bieden passende plant/pot-combinaties waarmee dat kan”, zegt Bob Moria, commercieel directeur van Waterdrinker.
Niet alleen eenvoudige plant/pot-combinaties maar ook volledige stijlconcepten worden door Waterdrinker geleverd. Om de ambities van het bedrijf met kennis te ondersteunen, zijn er inmiddels twee dochterondernemingen opgericht. Growing Veip ontwikkelt keramiek en textiel onder een eigen label en het marketingbureau Trendhouse Plants/People/Passion. Deze ondernemingen ondersteunen Waterdrinker en werken ook voor andere partijen.
Waterdrinker meer dan handelaar
Gepubliceerd op 6 februari 2006 om 00:00
Reacties 0