Zo doen consumenten inkopen voor de feestdagen

Zo doen consumenten inkopen voor de feestdagen

Inkopen doen voor de feestdagen verloopt dit jaar anders dan voorgaande jaren. Toch is het gros van de consumenten (zestig procent) van plan om net zoveel uit te geven aan de feestdagen als normaal. Dat blijkt uit onderzoek van Loqate. Verder blijkt dat klanten zich tijdens het kerstshoppen het meest zorgen maken over COVID-19, vertraagde leveringen en het risico dat items uitverkocht zijn. Bekijk alle uitkomsten van het onderzoek in deze infographic.

 

Inkopen doen voor de feestdagen verloopt dit jaar anders dan voorgaande jaren. Toch is het gros van de consumenten (zestig procent) van plan om net zoveel uit te geven aan de feestdagen als normaal. Dat blijkt uit onderzoek van Loqate. Verder blijkt dat klanten zich tijdens het kerstshoppen het meest zorgen maken over COVID-19, vertraagde leveringen en het risico dat items uitverkocht zijn. Bekijk alle uitkomsten van het onderzoek in deze infographic.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!