Mall of the Netherlands trok in augustus 1,4 miljoen bezoekers

Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam trok in augustus 1,4 miljoen bezoekers. Dat zegt Jean-Marie Tritant, de nieuwe topman van eigenaar Unibail-Rodamco Westfield, tegen De Telegraaf.

Het winkelcentrum zou daarmee op koers liggen: de doelstelling is twaalf miljoen bezoekers op jaarbasis. Mall of the Netherlands, het voormalige Leidsenhage, opende 18 maart officieel de deuren. Het horeca- en entertainmentaanbod volgde door de coronamaatregelen pas begin juni.

Met een oppervlakte van 117 duizend vierkante meter is Mall of the Netherlands het grootste overdekte winkelcentrum van het land. Onder meer Victoria's Secret, H&M, Nike, Lego en de Inditex-merken Zara, Bershka, Pull & Bear en Stradivarius hebben er een flagshipstore.

Reacties 2


Maarten Schoevers 4 okt, 18:00

Ik ben er nu een paar keer geweest, lopen inderdaad veel mensen maar het was niet druk in alle kledingwinkels, wel bij alle eetzaakjes. Ik ben benieuwd of over 5 jaar men zegt kijk de The Mall laat zien hoe het wel kan of dat het de laatste stuiptrekking was van de stenen grote winkelcentra.


B C 5 okt, 23:27

Overdekt, compact en (nu nog) gratis parkeren zijn de enige echte voordelen tov de omliggende steden. Mooi omdat het nieuw is maar zeker niet vernieuwend. En in kader van SDG doelen is dit wel echt een hele slechte ontwikkeling.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!