Een product dat niet op voorraad is, een artikel dat toch te duur blijkt te zijn of slechte recensies. Allemaal redenen waarom een online consument kan afzien van een aankoop, volgens ChannelAdvisor. Het niet voorradig zijn van producten zorgt bij de Amerikaanse consument zelfs in zestig procent van de gevallen ervoor dat de koop niet doorgaat. Meer weten over het gedrag van online consumenten en weten wat je moet doen om ze wél vast te houden? Bekijk dan de onderstaande infographic.
Zo gedraagt de online klant zich
Gepubliceerd op 18 februari 2022 om 14:34
Een product dat niet op voorraad is, een artikel dat toch te duur blijkt te zijn of slechte recensies. Allemaal redenen waarom een online consument kan afzien van een aankoop, volgens ChannelAdvisor. Het niet voorradig zijn van producten zorgt bij de Amerikaanse consument zelfs in zestig procent van de gevallen ervoor dat de koop niet doorgaat. Meer weten over het gedrag van online consumenten en weten wat je moet doen om ze wél vast te houden? Bekijk dan de onderstaande infographic.