Zo gedraagt de online klant zich

Zo gedraagt de online klant zich

Een product dat niet op voorraad is, een artikel dat toch te duur blijkt te zijn of slechte recensies. Allemaal redenen waarom een online consument kan afzien van een aankoop, volgens ChannelAdvisor. Het niet voorradig zijn van producten zorgt bij de Amerikaanse consument zelfs in zestig procent van de gevallen ervoor dat de koop niet doorgaat. Meer weten over het gedrag van online consumenten en weten wat je moet doen om ze wél vast te houden? Bekijk dan de onderstaande infographic. 

Een product dat niet op voorraad is, een artikel dat toch te duur blijkt te zijn of slechte recensies. Allemaal redenen waarom een online consument kan afzien van een aankoop, volgens ChannelAdvisor. Het niet voorradig zijn van producten zorgt bij de Amerikaanse consument zelfs in zestig procent van de gevallen ervoor dat de koop niet doorgaat. Meer weten over het gedrag van online consumenten en weten wat je moet doen om ze wél vast te houden? Bekijk dan de onderstaande infographic. 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!