“Bol.com moet nog meer retailer worden”

Webwinkel Bol moet nog meer een retailer worden, zegt algemeen directeur Daniel Ropers in het aprilnummer van RetailTrends. “Datgene wat retailers met een fysieke winkel ook doen, moeten wij ook meer doen: het aanbod op een inspirerende manier neerzetten en overbrengen. In dat opzicht moeten wij nog meer retailer worden.”

Bol.com was vorige maand nog de grote winnaar bij de Nationale Thuiswinkel Awards. Het sleepte zowel de vak- als een publieksprijs in de wacht. De laatste overigens al voor de vijfde keer op rij. Voor de vakprijs was Bol.com ook al vijf keer eerder genomineerd, maar zonder resultaat. Ropers zegt het als een erkenning te zien dat de vakjury deze keer wel voor Bol.com heeft gekozen. “Je zag de afgelopen jaren dat vooral e-commerce bedrijven met een hele mooie website en allerlei coole technische snufjes en features in de prijzen vielen. Wij vinden dat je het daar niet van moet hebben. We zijn geen technologiebedrijf maar een winkel.”

Het gehele artikel is te lezen in het aprilnummer van RetailTrends, dat op 6 april verschijnt.
U kunt vrijblijvend een proefnummer aanvragen via
sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!