Lidl's marketingdirecteur stapt op

Lidl's marketingdirecteur stapt op

Jorieke de Vries vertrekt na bijna veertien jaar bij discountketen Lidl. De marketingdirecteur zegt trots te zijn op het bouwen aan het merk en het werken aan een langetermijnstrategie. 

De Vries kondigt haar vertrek aan op LinkedIn. Sinds 2016 was ze aangesteld als marketingdirecteur. In die rol heeft ze naar eigen zeggen consistentie aangebracht in alle uitingen, waaronder commercials rondom de 'Lidl-flat' (zie hieronder). "En met resultaat. Mijn team en ik hebben van Lidl echt een lovebrand kunnen maken. Van een Duitse discounter waar je enkel kwam vanwege een kleine portemonnee, naar een niet meer uit Nederland weg te denken supermarkt waar je graag komt."

Een volgende stip op de horizon heeft De Vries nog niet. "Maar ik sta te popelen om een ander mooi merk tot een succes te bouwen."

Eén van de commercials waar De Vries het over heeft. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!