Zenggi: nieuw exclusief webmodemerk

Op 1 juli opent het nieuwe, exclusieve modemerk Zenggi de deuren van zijn virtuele winkel. De mode van Zenggi, die tijdloos, simpel en luxueus moet worden, zal exclusief via deze webwinkel te koop zijn. Veel ontwerpers willen stijlvolle, tijdloze kleding onnodig ingewikkeld maken, of opnieuw uitvinden. Aldus Zenggi, dat het liever houdt bij klassieke items, uitgevoerd in luxe stoffen.

Het merk richt zich volgens eigen zeggen op de vrouw die goed gekleed wil gaan en precies weet wat zij wil. Bovendien heeft de Zenggi-vrouw er veel voor over om nét die kledingstukken te vinden die bij haar persoonlijke stijl passen.

Achter het merk zit Marianne Wigger. Zij was ooit oprichter van het succesvolle Turnover, en won met dat merk verschillende prijzen. In de nabije toekomst moet het assortiment uitgebreid worden met een herenlijn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!