Laurus: “moe” van prijsslagen AH

Supermarktconcern Laurus wordt moe van de aanhoudende prijsverlagingen bij concurrent Albert Heijn. Een woordvoerder: “Het is steeds dezelfde grammofoonplaat.” Afgelopen vrijdag nog kondigde AH een nieuwe ronde prijsverlagingen aan. De Laurus-woordvoerder stelt echter dat deze ronde niet meer dan “een centenkwestie” is. “Het is een gevecht voor de bühne. De getallen waarmee Albert Heijn de prijzen verlaagt, zijn niet indrukwekkend.”

Een woordvoerder van de Zaanse keten stelt echter dat veel centen bij elkaar toch een leuk bedrag opleveren. Volgens haar gaat het bovendien om veel verkochte A-merkartikelen, en een aantal eigen merken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!