Heineken en Cup-a-soup op mobieltje

Internet, tv en mobiel zijn diverse marketingmethodes met hun merites en nadelen. Maar welk mediakanaal bespeelt de consument van de toekomst? Praktijkvoorbeelden op het congres 'Marketing met web, tv en mobiel' op 27 september in Hotel Okura te Amsterdam illustreren hoe een klant nog te bereiken valt in een versnipperd medialandschap. Heineken en Cup-a-soup zijn twee toonaangevende cases die hun strategieën qua interactieve marketing meedelen. Meer informatie over dit evenement leest u op RetailAgenda.

Op een parallelle masterclass schetst docent Igor Beuker de ins en outs van interactieve marketing. De les vindt op 10 oktober plaats in de Amsterdamse Meeting Plaza, lees meer over deze les op RetailStudies.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!