Verdeeldheid over potentie discounters

Discounters hebben recent een flinke opmars gemaakt, maar of ze zullen blijven groeien lijkt de vraag. Want hoewel onderzoekers van Planet Retail stellen dat discountsupers tot 2010 zullen blijven groeien in Europa, denkt 52 procent van de Forum-bezoekers op deze site dat ze in ons land zijn uitgegroeid. “Door de prijsfocus zijn ze te eenzijdig voor de klant van nu”, antwoordden ze als reactie op de stelling van de vorige week (‘In Nederland zullen Aldi en Lidl niet meer groeien’).

Bijna evenveel mensen echter zien wel degelijk nog groeipotentie voor Aldi en Lidl: “hun prijspeil zal altijd mensen blijven trekken” luidde hun antwoord.

Reageer ook op de stelling van deze week: ‘Weigeren rokende sollicitant terecht’.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!