“Narrowcasting begint met technologie”

Efficiënte narrowcasting begint met de keuze voor de juiste technologie bij de opstart. Vandaag in de wekelijkse nieuwsbrief van RetailTrends Media. En verder – onder meer:

- Topman AS Watson vertrekt na 2 jaar
- Ikea, de ‘vriend’ van inrichtingen
- Bakkersbranche onder druk
- Treasure Hunt
- Criminaliteit in retail
- E-learning cursus op RFID

Wilt u wekelijks gratis op de hoogte gehouden worden via RetailTrends Media? Klik dan hier. Aanmelden kan ook door op de link “Klik hier om uw profiel te wijzigen” te klikken, onderaan iedere nieuwsbrief.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!