Klant webwinkel vindt vier seconden lang zat

Internetters vinden vier seconden voor het openen van de website van een webwinkel acceptabel. Dit komt voort uit een onderzoek van onderzoeksbureau JupiterResearch, in opdracht van Akamai. Akamai is specialist in het verzorgen van een hoge uptime van sites.

Langer dan vier seconden moet het openen van een webwinkel website niet duren. Klanten zullen in dat geval afhaken en naar een andere website gaan, zo stelt het onderzoek. Zij zullen in de toekomst niet terugkeren op de website. Ook geeft eenderde van de ondervraagden aan dat zij de site af zullen raden bij familieleden en kennissen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!