Advertorial: Another point of view: Durf jij het aan?

Advertorial: Another point of view: Durf jij het aan?

Merk jij het ook? De retailomgeving verandert in een rap tempo. De shopper verwacht én wil meer; een shop-experience waarbij hij/zij centraal staat. De winkel verandert in een ‘point of engagement’. Met experience en expertise creëer je de juiste omgeving voor de doelgroep. En daardoor maak je het verschil!

Stel je voor dat je de kassa’s verstopt in lades, zodat de ruimte volledig benut kan worden om producten te testen.  Welke mogelijkheden biedt dit voor de routing in je winkel? Wat worden de focuspunten en hotspots? Of de shopper betrekken bij het productieproces en een productielijn in de winkel zetten: Wat voor een invloed heeft dit op de indeling van je winkel? En welke skills vergt dit van je personeel? En wat zou je vinden van een winkel die niet alleen een winkel is, maar ook wordt gebruikt als yogaruimte. Deze ruimte is mobiel en kan je in rap tempo inrichten. Wat wordt dan je interieurinrichting en welke aanpassingen brengt dit met zich mee? 

Co-Creatie Buro maakt de juiste vertaling van deze trends voor jouw merk naar de winkelvloer. 

Durf jij de uitdaging aan? 
Leg jouw vraagstuk vrijblijvend bij ons neer en laat ons meedenken hoe jouw winkelomgeving het verschil kan maken voor de doelgroep. 
www.anotherpointofview.nl 

Come create with us
Je hebt reclamebureaus en je hebt Co-Creatie Buro. Het bureau voor visuele marketing en communicatie met een grote liefde voor retail. Bij ons staat alles in het teken van samenwerken en doen we uit puur enthousiasme net dat stapje extra. Waarom? Simpel; passie voor ons vak, de liefde voor merken en altijd op zoek naar het beste.

Benieuwd geworden? Come watch our corporate video.
info@cocreatieburo.nl
033 247 60 40

Bron: Q&A
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!