Hoe consumenten willen dat merken communiceren

Hoe consumenten willen dat merken communiceren

Als merk of retailer is het belangrijk om de juiste manier te vinden in communicatie met consumenten. Dat kan bijvoorbeeld via e-mail, telefoon en social media. Maar welke vorm van contact vinden consumenten eigenlijk het prettigst? En welke persoonlijke informatie delen zij wel met bedrijven en welke liever niet? Je vindt de antwoorden hierop onder meer in deze infographic van Infogroup.

 

Als merk of retailer is het belangrijk om de juiste manier te vinden in communicatie met consumenten. Dat kan bijvoorbeeld via e-mail, telefoon en social media. Maar welke vorm van contact vinden consumenten eigenlijk het prettigst? En welke persoonlijke informatie delen zij wel met bedrijven en welke liever niet? Je vindt de antwoorden hierop onder meer in deze infographic van Infogroup.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!