Sonja Bakker stuwt omzet Bolletje

De afzet van calorie-arme producten bij beschuitfabrikant Bolletje loopt goed. Volgens algemeen directeur Geert-Jan van Ark komt dat door 'dieetkoningin' Sonja Bakker. “Ze beveelt producten aan die wij maken. In de eerste twee maanden van dit jaar hebben we twintig procent meer knackebrod afgezet. Mede dankzij Sonja Bakker.”

Bolletje ondervindt volgens Van Ark nog steeds last van de supermarktoorlog. Toch heeft de fabrikant geleerd dat je moet uitgaan van de kracht van het merk. Zo komen ze niet alleen met een reeks nieuwe producten, maar ook met een nieuwe campagne. Bolletje gaat dit jaar voor tien miljoen euro investeren. De fabrikant wil dit jaar met een reeks ontbijtproducten en koekjes op de markt brengen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!