Het Nederlandse jeansmerk Blue Blood heeft grootse plannen. Er komen nieuwe winkels bij, de collectie is verbreed en er is een nieuwe cfo/managing director aangetreden.
Blue Blood werd opgericht in 2002 door Jason Denham en Steve te Pas en groeide in korte tijd uit tot een populair denimlabel. In de toekomst wil het merk verder groeien. Om de financiële kant van de zaak te regelen, werd daarom Niels Labee aangetrokken als managing director. Om de voorgenomen groei te bewerkstelligen, komen er bijvoorbeeld nieuwe verkoopteams voor de Verenigde Staten, Portugal en Turkije.
In september opent Blue Blood op de Cornelis Schuytstraat een tweede winkel in Amsterdam. Deze winkel onderscheidt zich van de al bestaande vestiging op de P.C. Hooftstraat door zich met onder meer de Avaloncollectie en vintage-designkleding te richten op het vrouwelijke publiek. Ook in Japan komen er twee nieuwe winkels bij en daar wordt gewerkt aan een franchiseformule voor het merk.
Blue Blood zet in op groei
Gepubliceerd op 7 augustus 2007 om 00:00
Reacties 0