Blue Blood zet in op groei

Het Nederlandse jeansmerk Blue Blood heeft grootse plannen. Er komen nieuwe winkels bij, de collectie is verbreed en er is een nieuwe cfo/managing director aangetreden.

Blue Blood werd opgericht in 2002 door Jason Denham en Steve te Pas en groeide in korte tijd uit tot een populair denimlabel. In de toekomst wil het merk verder groeien. Om de financiële kant van de zaak te regelen, werd daarom Niels Labee aangetrokken als managing director. Om de voorgenomen groei te bewerkstelligen, komen er bijvoorbeeld nieuwe verkoopteams voor de Verenigde Staten, Portugal en Turkije.

In september opent Blue Blood op de Cornelis Schuytstraat een tweede winkel in Amsterdam. Deze winkel onderscheidt zich van de al bestaande vestiging op de P.C. Hooftstraat door zich met onder meer de Avaloncollectie en vintage-designkleding te richten op het vrouwelijke publiek. Ook in Japan komen er twee nieuwe winkels bij en daar wordt gewerkt aan een franchiseformule voor het merk.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!