Musicals moeten klanten naar Harrods lokken

Het Londense Harrods probeert met optredens van musicalsterren in het warenhuis extra klanten te lokken. Volgens directeur James McArthur is het momenteel nogal somber door de economische tegenspoed. "Dit draait om leuk en entertainment."

Vanaf september staan acht weken lang musicalsterren geprogrammeerd uit onder meer Mamma Mia en Chicago. Verder maken dansers van het nationale ballet en deelnemers aan Dancing with the Stars hun opwachting. De shows duren zo’n twintig minuten.

Harrods heeft minder te lijden onder de economische teruggang dan de rest van de Britse detailhandel. Het warenhuis behaalt een flink deel van de omzet door toeristen en profiteert van de aanhoudende vraag naar luxeproducten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!