Page claimt aandacht voor billen

Toiletpapiermerk Page heeft een guerilla marketingactie op touw gezet met als motto 'wees lief voor je billen'. Vorige week werd stalen stadsmeubilair in Amstelveen voorzien van comfortabele plastic kussentjes. Op elk blauw kussentje prijkt duidelijk de merknaam en de puppy, die de associatie met zachtheid moet onderstrepen, aldus Marketing Tribune op zijn website.

Ook andere steden krijgen te maken met de actie. Een eerdere brochure waarin Page ook al gebruik maakte van het woord ‘billen’, trok veel aandacht op blogs.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!