‘Het succes? We zijn geen kappers’

Vraag Mari de Kort niet of hij een nieuwe coupe kan knippen. Maar voor de rest heeft hij haarfijn door hoe het kappersretailvak in elkaar zit. Drie jaar geleden begon hij met zijn zonen Martijn en Mareno aan kappersketen BrainWash. Inmiddels zijn er 49 filialen en gaat de expansie in snel tempo door. “Bij ons staat de klant écht centraal.”

Lees het gehele interview in het maartnummer van RetailTrends
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!