Unilever start informatieve campagne

Unilever start maandag met een nieuwe reclamecampagne. Daarin wordt gecommuniceerd over functionele kenmerken van Unilever- producten en -merken, zo meldt Adformatie.

Unilever wil met de campagne een tiental merken op een nieuwe manier onder de aandacht brengen. Gaby Vreeken, VP marketing Unilever Benelux: "Normaal hebben we onze merken in eigen merkcampagnes, wat we nu doen is één overkoepelende campagne, die praat over de functionaliteit van onze merkproposities. We gaan uitleggen waarom wij vinden dat wij betere merk-productcombinaties hebben dan alternatieve merken."

De campagne wordt breed ingezet, op televisie, in dagbladen en tijdschriften en online.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!