Discountsupers doen het goed

De prijsvechtende supermarktketens Aldi en Lidl scoren steeds beter. Dat blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau Levensmiddelen. De economische crisis is een van de oorzaken van de groeiende populariteit van de discounters. De toename in populariteit komt eveneens doordat zowel Aldi als Lidl hebben geïnvesteerd in filialen en in hun assortiment, waardoor de klant hen steeds vaker en makkelijker weet te vinden. Die investeringen betalen zich nu uit. Het aantal mensen dat wel eens een prijsvechter bezocht, is met tien procent gestegen ten opzichte van vorig jaar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!