Reclame liever per mail

Zeventig procent van de Nederlanders ontvangt reclame het liefst per e-mail. Dat percentage ligt hoger dan in andere Europese landen, waar reclame per post de voorkeur heeft.

Dat blijkt uit een onderzoek van het in e-mail marketing gespecialiseerde bedrijf E-Dialog onder ruim vijfduizend consumenten in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Engeland en Zweden.

Vooral e-mails met kortlopende aanbiedingen zijn in trek. Volgens directeur Simone Barrett van E-Dialog heeft dit te maken met de huidige economische omstandigheden. “Dat veel bedrijven hun producten tegen lage prijzen moeten aanbieden, illustreert dat bedrijven er in deze tijd niet in slagen e-mail effectief te gebruiken”, aldus Barrett.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!