Nieuw beeldmerk voor Bavaria

Bierbrouwer Bavaria heeft maandag een nieuw beeldmerk geïntroduceerd. Het nieuwe logo verschijnt op de kratjes, flessen, blikken en vaatjes maar ook bijvoorbeeld op de tap, glazen en uithangborden, zo meldt het Brabants Dagblad.

Alle achthonderd medewerkers van de brouwerij zijn maandag het land ingetrokken om bij mensen thuis oude kratjes om te ruilen voor nieuwe. Het familiebedrijf spreekt van een van de grootste investeringen in haar geschiedenis.

Onderdeel van het nieuwe uiterlijk van Bavaria is een icoon in de vorm van een kompas dat wijst naar het zuiden. Dit kompas staat symbool voor de zelfstandige en eigen koers van het bedrijf. Een driehoek met ronde zijkanten dient als basis voor de vormgeving als verwijzing naar de drie broers Swinkels, die het bedrijf in 1925 oprichtten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!