Vijfhonderd winkels van slijterij Gall&Gall hebben in acht weken een metamorfose ondergaan. Een compleet nieuwe huisstijl en winkelnavigatie deden hun intrede. Ook de Gall & Gall website en het foldermateriaal werden vernieuwd, zo meldde het bedrijf vrijdag in een persbericht.
"Het resultaat van deze mega make-over is fris, open en eigentijds. Gall & Gall is klaar voor de toekomst als toegankelijke en inspirerende drankenspeciaalzaak. Er is veel veranderd, maar het enthousiasme en persoonlijke advies waarmee iedere klant wordt geholpen is gebleven", aldus Marit van Egmond, commercieel directeur Gall & Gall.
Zowel interieur als exterieur van de Gall & Gall winkels werden grondig onder handen genomen. Het vertrouwde bordeauxrood werd vervangen door de frisse huiskleuren oranje en grijs. Een nieuw logo en inspirerende sfeerbeelden maken het plaatje compleet.
Metamorfose Gall & Gall afgerond
Gepubliceerd op 16 november 2009 om 00:00
Reacties 0