Kledingretailer Esprit lanceert 7 december een eigen Facebook-profiel voor Nederlandse consumenten. Hierop kunnen consumenten die producten van Esprit kopen berichtjes achterlaten op het prikbord en zowel online als via hun mobiele telefoon op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes over de verschillende modelijnen, evenementen, stijltips en shopspecials.
'De populariteit van sociale medianetwerken neemt razendsnel toe en voor meer en meer mensen worden ze steeds belangrijker, met name voor de jonge doelgroep van Esprit', aldus Esprit in een persbericht. 'Facebook is een van de succesvolste en snelst groeiende sociale netwerken ter wereld. Met deze internationale lancering op Facebook concentreert Esprit zich op gevestigde kernmarkten waarvoor het platform nu al een grote rol speelt, een rol die alsmaar groter wordt. Esprits aanwezigheid zal voortdurend worden uitgebreid.'
Het platform stelt Esprit ook in staat om voor bepaalde doelgroepen zeer specifieke aanbiedingen in te voeren. Zo toont Esprit in het profieloverzicht lopende campagnes en een ‘behind the scenes’-videoclip voor elke campagne.
Esprit komt met Facebook-profiel
Gepubliceerd op 24 november 2009 om 00:00
Reacties 0