Score vernieuwt website

Jeanswinkel Score heeft zijn website vernieuwd. Naast een update van look & feel is de webshop verbeterd, een blog toegevoegd en kunnen klanten een online account aanmaken. Directeur Jan Peters: "De nieuwe site is gericht op de Score-klant van vandaag. Bovendien willen we zo winkel- en onlineverkoop verder integreren".

Score was in 1999 één van de eerste online retailers in Nederland en werd sindsdien meermaals genomineerd voor de Thuiswinkelaward.

Voor vaste klanten, de zogenaamde Score Members, biedt de website de mogelijkheid om ook online Score-punten te sparen. Door de klantenkaart te koppelen aan een persoonlijk online account, kan de vaste klant Member Card punten sparen voor korting op volgende aankopen. 

Ook kan hij zijn puntensaldo online op elk moment checken. Peters: "Deze verdere integratie van winkel- en online-verkoop via de Score Member Card is een belangrijk onderdeel van de nieuwe site. Zo willen we onze vaste klanten iets extra's bieden". De laatste twee weken van 2009 sparen members dubbele punten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!