Jeanswinkel Score heeft zijn website vernieuwd. Naast een update van look & feel is de webshop verbeterd, een blog toegevoegd en kunnen klanten een online account aanmaken. Directeur Jan Peters: "De nieuwe site is gericht op de Score-klant van vandaag. Bovendien willen we zo winkel- en onlineverkoop verder integreren".
Score was in 1999 één van de eerste online retailers in Nederland en werd sindsdien meermaals genomineerd voor de Thuiswinkelaward.
Voor vaste klanten, de zogenaamde Score Members, biedt de website de mogelijkheid om ook online Score-punten te sparen. Door de klantenkaart te koppelen aan een persoonlijk online account, kan de vaste klant Member Card punten sparen voor korting op volgende aankopen.
Ook kan hij zijn puntensaldo online op elk moment checken. Peters: "Deze verdere integratie van winkel- en online-verkoop via de Score Member Card is een belangrijk onderdeel van de nieuwe site. Zo willen we onze vaste klanten iets extra's bieden". De laatste twee weken van 2009 sparen members dubbele punten.
Score vernieuwt website
Gepubliceerd op 18 december 2009 om 00:00
Reacties 0