Dierenspeciaalzaak Faunaland gaat de komende jaren de nadruk leggen op service, persoonlijkheid en de aanwezige deskundigheid. Dat laat het bedrijf weten in een persbericht. De retailer wil zich op deze manier onderscheiden van andere dierenwinkels en een duidelijke positie innemen in de markt.
Deze aangescherpte positionering komt tot uiting in een nieuw mediaplan, dat vandaag (dierendag), van start gaat met de lancering van een geheel vernieuwd Faunaland huismerk. "Een Nederlands gezin heeft gemiddeld twee tot drie huisdieren, die steeds vaker als een volwaardig gezinslid worden beschouwd. Baasjes hebben steeds meer over voor hun dier en hebben hogere verwachtingen", aldus Faunaland. Met de nieuwe plannen springt het bedrijf in op de sterk groeiende vraag naar goed, deskundig en persoonlijk advies.
Ondernemers en medewerkers van Faunaland krijgen jaarlijks een opleidingsprogramma waardoor ze op de hoogte zijn van alle laatste informatie op het gebied van voeding en gezondheid. Momenteel heeft het bedrijf ruim honderd filialen door heel Nederland.
Reacties 0