Consument klaagt over winkelaanbod

De consument blijkt nog steeds niet tevreden over het winkelaanbod in Nederland. De shoppers hopen dan ook dat retailers zich wat meer van elkaar gaan onderscheiden, zo meldt de Telegraaf vandaag.

Zowel wat betreft assortiment als qua inrichting ziet de consument geen verschil tussen de ene en de andere winkel. Dat is volgens de consument vooral het geval bij bouwmarkten, speelgoedwinkels en telecombedrijven.

Daarnaast vindt de consument dat winkeliers elkaar te veel kopiëren op het gebied van aanbiedingen en acties. Vooral de acties van drogisterijen zijn niet van elkaar te onderscheiden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!