Gap blijft toch bij oude logo

Het Amerikaanse kledingconcern Gap blijft bij haar oude logo. Sinds de presentatie van een nieuw logo op de website van de retailer is er rumoer ontstaan onder de klanten, zegt Marka Hansen, president van Gap Noord-Amerika in een persverklaring.

“We zijn overspoeld met commentaar van klanten en de online gemeenschap ten faveure van ons oude logo”, meent Hansen. “We hebben de afgelopen week alle reacties beluisterd en bekeken en die kwamen er keer op keer op neer dat de klanten gepassioneerd zijn over ons oude logo. Ze willen het terug. Wij hebben besloten dat te doen.”

Op diverse weblogs ging er een gerucht rond dat Gap opzettelijk een 'shitty' logo de wereld in had geslingerd op hoop van rumoer om zo persaandacht binnen de social media te creëren.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!