Zeeman aast op nieuwe hype met mutsenactie

Discounter Zeeman had vorig jaar een hit met zijn eigen boxershorts, de retailer hoopt nu weer te scoren met een zelf te breien muts, de Muts Have. Klanten worden met wol en naalden uitgedaagd  om een originele muts te maken.

Via de site van Zeeman zijn gratis breipatronen te downloaden. De goedkoopste muts kost nog geen 1,60 euro. Het gaat dan om een eenvoudig model in één kleur.

Met een fel gele boxershort creëerde winkelketen Zeeman vorig jaar een ware hype. Het ondergoed werd zo goed als gratis weggegeven en vormde een anti-fashion statement. “Jongeren dragen tegenwoordig hun broek op half zeven en laten hun Dolce&Gabbana en Björn Borg boxershorts er boven uit steken. Wij wilden laten zien, weliswaar met een knipoog, dat je met Zeeman net zo cool bent. En dat is ons gelukt”, liet Heidi Kuiper van de persafdeling destijds weten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!