Supers weer wat diervriendelijker

De Nederlandse supermarkten namen dit jaar twintig procent meer diervriendelijke aanbiedingen mee in hun folders. Dat stelt Stichting Wakker Dier na een vergelijking.

De tien grootste supermarktketens hadden begin dit jaar nog gemiddeld vijf aanbiedingen per week, ondertussen zijn dat er 6,2. Vooral zuivel en biologisch vlees krijgen vaker een plek in de folder.

De Dirk van den Broek-supermarkten zijn koploper met wekelijks 48 aanbiedingen (negentien procent van het totaal), en wekelijks biologisch vlees in de folder. C1000 is hekkensluiter met slechts tien aanbiedingen in een heel jaar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!