‘WE is toegankelijker geworden’

Modeformule WE is bezig al haar winkels van een nieuw jasje te voorzien. Uit onderzoek van de formule blijkt dat consumenten de nieuwe winkels ‘intenser’ ervaren, zo is te lezen in het oktobernummer van RetailTrends.

“Klanten vinden dat onze formule er nu warmer uitziet en meer van deze tijd is”, aldus Aad Boon, marketingdirecteur bij WE. Hij stelt dat er meer ruimte is gecreëerd voor beleving, 'dat versterkt het luxe-gevoel dat consumenten altijd al hadden bij onze formule'. “Maar luxer of niet, consumenten ervaren onze winkels nog steeds als WE. Ze ervaren ons niet als duurder.” Volgens WE-ceo Wouter Kolk is WE toegankelijker geworden, 'dat zien we terug aan de groei in traffic'.

Het gehele artikel is te lezen in het oktobernummer van RetailTrends.
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl  

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!