Modeformule WE is bezig al haar winkels van een nieuw jasje te voorzien. Uit onderzoek van de formule blijkt dat consumenten de nieuwe winkels ‘intenser’ ervaren, zo is te lezen in het oktobernummer van RetailTrends.
“Klanten vinden dat onze formule er nu warmer uitziet en meer van deze tijd is”, aldus Aad Boon, marketingdirecteur bij WE. Hij stelt dat er meer ruimte is gecreëerd voor beleving, 'dat versterkt het luxe-gevoel dat consumenten altijd al hadden bij onze formule'. “Maar luxer of niet, consumenten ervaren onze winkels nog steeds als WE. Ze ervaren ons niet als duurder.” Volgens WE-ceo Wouter Kolk is WE toegankelijker geworden, 'dat zien we terug aan de groei in traffic'.
Het gehele artikel is te lezen in het oktobernummer van RetailTrends.
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl
‘WE is toegankelijker geworden’
Gepubliceerd op 19 oktober 2010 om 00:00
Reacties 0