Amerikaanse warenhuizen breiden uit

Steeds meer Amerikaanse warenhuisketens kondigen de opening van nieuwe winkels aan. Formules als Target, JC Penney en Kohl’s lieten recent weten uit te breiden. Dit lijkt een teken dat de recessie op zijn retour is, zo denkt Carol Dice van het Amerikaanse adviesbureau Retail Reality Check.

Target heeft tien nieuwe winkels in Californië geopend en JC Penney en Kohl’s hebben bekendgemaakt meerdere vestigingen te openen in de VS. Ook worden er nieuwe formules gelanceerd. Eén daarvan is Gottschalk by Joe Levy, waarvan het eerste warenhuis volgende maand opent.

De ontwikkeling is volgens Dice positief voor kleine retailers, want zij zouden kunnen meeliften op het succes van nieuwe vestigingen van warenhuisketens in de buurt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!