Oilily weer terug op de markt

Kinderkledingmerk Oilily is terug. Na het faillissement begin vorig jaar kregen de oprichters van het bedrijf, de familie Olsthoorn, de naam weer in handen. Vandaag laat de onderneming weten dat het merk weer ‘in de lucht’ is.

Na het faillissement vorig jaar werden alle Oilily-winkels gesloten. Wereldwijd had Oilily ongeveer driehonderd eigen winkels. Het bedrijf wil op termijn wel weer eigen winkels openen in binnen- en buitenland, aldus marketing directeur Gijs de Kogel. “Het is zeker een voornemen, maar het is nog toekomstmuziek.”

Het merk wil zich naast kleding ook gaan richten op accessoires en lifestyleproducten. ''De verrassende signatuur van het merk leent zich ook uitstekend voor lifestyleproducten'', aldus het bedrijf in een persbericht.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!