Only For Men sleutelt aan concept

Only For Men lanceert in maart 2011 een klein warenhuis voor mannen met een business-, casual-, schoenen- en jeanscollectie. “We veranderen Only For Men naar een klein warenhuis waar alles voor de man te koop zal zijn. Ons filiaal in Ede wordt momenteel gerestyled in samenwerking met interieurbouwer Vorm Martini. Dit concept zal de komende jaren verder worden uitgerold”, vertelt mede-eigenaar Arthur Feenstra aan modevakblad Textilia.

De retailer heeft onlangs ook een eigen webshop geopend. “De online winkel dient een verlengstuk te worden van de nieuwe formule met uiteindelijk een omzet gelijk aan één van onze stenen winkels. We willen in de toekomst onze klanten extra service bieden en uiteindelijk meer landelijke bekendheid verwerven”, aldus Feenstra.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!