Coop Supermarkten heeft een nieuw format voor Supercoop gelanceerd. Deze ligt in het verlengde van de eerder dit jaar ingezette koerswijziging.
Een scherper prijspeil, een uitgebalanceerd assortiment en een hypermoderne lay-out horen bij de nieuwe pay-off ‘Bij Supercoop bent u de Baas’. Gisteren werd de eerste Supercoop nieuwe stijl in Assen geopend.
De nieuwe winkels moeten een heldere en open uitstraling hebben. Door de lage stellingen hebben klanten een ruimer zicht. Ook wordt er veel aandacht besteed aan de huismerken. Hiervoor worden meerdere kopstellingen geruimd. Commercieel directeur Gerard Koning noemt de nieuwe format een duidelijke belofte. “De consument zal de weg naar Supercoop nu ook om de prijs weten te vinden.”
De opening van de nieuwe Supercoop is aan een goed doel verbonden. In samenwerking met een aantal scholen laten een kleine duizend leerlingen ballonnen op. Voor elke ballon doneert de supermarkt een bedrag aan Unicef.
Coop Supermarkten lanceert nieuw format
Gepubliceerd op 9 november 2010 om 00:00
Reacties 0