Modemerk Supertrash komt in het voorjaar van 2012 met een ondermodelijn. Met de lancering van het lingerie- en shapewearlabel Madame Supertrash probeert de kledingketen ‘een volledige beleving’ neer te zetten.
“Een mooi, vrouwelijk lingeriesetje past ontzettend goed bij onze merkwaarden”, vertelt Kim Harmsen, international marketing & PR manager bij Supertrash tegenover Textilia. “Ons merk is bedoeld voor zelfverzekerde vrouwen die zichzelf durven te laten zien. De lancering van de bodyfashionlijn was dus een logische volgende stap”, vervolgt Harmsen.
“Zowel de lingerie als de shapewear bestaat voor zestig procent uit fashion en voor veertig procent uit basisontwerpen”, zegt Harmsen. Prijzen voor de lingerie en shapewear, die zijn geïnspireerd op de ondermode uit de jaren veertig en vijftig, liggen in het midden- of hoogsegment. De collectie is binnenkort verkrijgbaar bij verschillende lingeriespeciaalzaken en in een shop-in-shop in De Bijenkorf. “We hopen bovendien in de toekomst een Madame Supertrash-boetiek te openen”, aldus Harmsen.
Supertrash lanceert bodyfashionlijn
Gepubliceerd op 2 februari 2012 om 00:00
Reacties 0