Pinterest focust op mobiele mogelijkheden

Pinterest heeft zijn eerste mobiele app gelanceerd voor Android. Dat schrijft Emerce online. Het sociale netwerk, dat verwacht dit jaar fors te groeien, wil zijn klanten mobiel beter kunnen bereiken.

"Het gebrek aan een Android-app werd een beetje de standaardgrap binnen de organisatie", aldus medeoprichter Ben Silbermann bij de lancering in San Francisco. Pinterest bracht tevens een nieuwe applicatie uit voor tablets van iOS. Volgens de organisatie zullen verkopers daar hun voordeel mee doen, aangezien tablets steeds vaker worden ingezet ter orientatie van aankopen.

Sinds een aantal weken kan iedereen zich met een e-mailadres, Facebook- of Twitteraccount bij Pinterest aanmelden. Uit cijfers van onderzoeksbureau comScore blijkt dat het netwerk maandelijks circa tien miljoen unieke bezoekers trekt. 


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!