Dierenspeciaalzaak Faunaland heeft een webwinkel en mobiele applicatie gelanceerd. De franchiseketen zag zijn cijfers teruglopen door de groei van onder andere pure players Zooplus en bol.com. Met een online assortiment van zo’n achtduizend artikelen hoopt de keten met 76 fysieke vestigingen weer marktaandeel terug te winnen, zo schrijft Twinklemagazine.nl.
In de webwinkel van Faunaland zullen onder meer producten van het Faunland-huismerk worden verkocht. Daarnaast bestaat het assortiment uit honden- en kattenvoer van het merk OK Passion en non-foodproducten van Nobby. Online bestellingen kunnen in de winkel worden afgehaald, of worden bezorgd door PostNL of de Faunaland Bezorgservice. “Het aantal bezorgregio’s is groeiende”, aldus de organisatie.
De Faunaland-app biedt klanten de uur-, dag-, week- en maandaanbiedingen van alle individuele ondernemers en laat zien waar winkels in de buurt zich bevinden. De applicatie kan zowel vanuit de Apple App Store als vanuit Android’s Google Play worden gedownload.
Reacties 0