H&M stapt in t-commerce

De Super Bowl-commercial van H&M laat klanten getoonde producten kopen via hun afstandsbediening. De ‘t-commerce’-reclame is onderdeel van de David Beckham Bodywear-campagne.

De dertig seconde durende spot wordt in de rust van het sportevenement uitgezonden. Een pop-up venster toont informatie over de getoonde producten en geeft consumenten de kans deze informatie te ontvangen op hun tablet, smartphone of computer. Daarnaast kunnen zij de producten direct via hun televisie bestellen, mits zij over een Samsung Smart TV beschikken. De spot blijft ook interactief wanneer consumenten de wedstrijd opgenomen hebben op een DVR-recorder.

De getoonde producten zijn na afloop ook te bestellen via de ShopTV-app voor smart tv’s van Samsung, tablets en smartphones.

Kijk op www.retailtech.nl voor het laatste nieuws omtrent technologie in de retail. Om in te schrijven voor de wekelijkse nieuwsbrief van RetailTech, klik hier.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!