Pasjes-app richt zich op gemak en loyaliteit

De Android-versie van de PasNL-applicatie is voorzien van nieuwe functionaliteiten. Bedrijven kunnen hun pas sinds de update extra beveiligen met een digitaal hologram, waardoor de app ook kan worden gebruikt voor digitale toegangscontrole of tickets.

PasNL is ontwikkeld door Database Fulfilment, een Nederlands bedrijf gespecialiseerd in allround Loyalty Services en persoonlijke Registratie Service en maakt plastic pasjes in de portemonnee van consumenten overbodig. In plaats daarvan tonen ze hun mobieltje bij de kassa en wordt de barcode hiervan gescand. De pasaanbieder kan via de app nu ook alle gebruikers automatisch zijn aanbiedingen, coupons en berichten sturen.

Veel passen zijn standaard opgenomen in de app. Als de consument een unieke code ingeeft, wordt de pas met barcode automatisch opgehaald. Dit voorkomt dat consumenten slecht genomen foto’s gebruiken, die vervolgens bij de kassa niet te scannen zijn.

De app richt zich ook op bedrijven die nog geen loyaliteitsprogramma hebben. Zij kunnen zich volgens Database Fulfilment eenvoudig toevoegen aan deze app, met als bijkomend voordeel dat ‘zij beter gezien worden’. Zo wordt een consument die PasNL gebruikt voor zijn bouwmarktaankopen worden geconfronteerd met het loyaliteitsprogramma van de slijter. “Dit zorgt voor een groter platform”, aldus Martijn Dekker van DBF.

PasNL introduceert later dit jaar een spaarsysteem. Daarnaast wil de ontwikkelaar de conversie verhogen via korting coupons en wordt locatiebepaling toegevoegd om bestaande functionaliteiten relevanter te maken.

Bron: RetailTech

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!