Hutspot verkozen tot beste start-up

De Amsterdamse winkel Hutspot heeft vrijdag de Beste Start-up Award in de wacht gesleept. De prijs werd uitgereikt tijdens een ABN AMRO retailseminar, dat werd georganiseerd tijdens het ABN AMRO World Tennis Tournament in Rotterdam. 41 procent van de 250 aanwezige retailers stemden voor Hutspot.

Daarmee liet de conceptstore foodformule Bilder & De Clercq en online boodschappendienst HelloFresh achter zich. “Het is heel erg bijzonder erkenning te krijgen van kenners”, stelde mede-oprichter Pieter Jongens bij de uitreiking. Samen met Nick van Aalst ontwikkelde hij het concept, waarbij kunstenaars en nieuwe merken de winkelvloer verdelen. Zij betalen servicekosten en een deel van de omzet.

De eerste vestiging van Hutspot opende in 2012 zijn deuren aan de Van Woustraat. In december ging een tweede winkel aan de Rozengracht open. Later dit jaar opent Hutspot een café naast zijn eerste winkel in Amsterdam.

Eerder:
Hutspot opent café in Amsterdam

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!