Cosmetica voor mannen in trek

Marktonderzoekbureau Datamonitor komt met onderzoek waaruit blijkt dat mannen ijdeler zijn dan vrouwen. Maar liefst 73 procent van de mannen vindt hun uiterlijk belangrijk. Met deze score overtreffen ze vrouwen met één procent. Om in te springen op deze ontwikkeling lanceert L’Oréal Paris eind dit jaar een complete mannenlijn. Etos Nederland lanceerde eerder als eerste een herenverzorgingslijn en heeft de collectie recent uitgebreid met gezichtsmaskers en oogcontourcrème. Het afgelopen jaar heeft de Nederlandse man 280 miljoen euro uitgegeven aan verzorgingsproducten. Dat is ruim vijf procent meer dan in 2003.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!